loading
Tur Kodunu Yazınız
Covid-19 Salgını Bilgilendirme

WhatsApp Image 2021-08-24 at 15.40.08

Değerli Misafirlerimiz;


 

50 yılı aşkın sektör tecrübesi, kalite ve güvenilirlikten ödün vermeyen hizmet anlayışıyla alanının öncülerinden olan Mitratur olarak bizler, bu istisnai dönemde siz kıymetli misafirlerimiz için tüm imkanlarımızla çalışmaya devam ediyoruz.

Hem ülkemiz hem de sektörümüz özelinde yaşanan belirsizlik, siz değerli misafirlerimize hizmet vermemize engel olmadığı gibi, gelecek güzel zamanlara olan inancımız da bu süreçte çalışmalarımıza ilham verdi.

Mitratur olarak bugüne kadar olduğu gibi, bu olağanüstü dönemde de T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı ve TÜRSAB (Türkiye Seyahat Acenteleri Birliği)’nin aldığı ve alacağı kararları takip ederek, tedarikçilerimizle sürekli iletişimde kalarak siz değerli misafirlerimizin ihtiyaçlarına çözüm bulabilmek için yoğun çaba sarf etmekteyiz.

Bu zor günleri hep birlikte atlatıyoruz. Bu yüzden diyoruz ki; yeni bir tatil planlamanın heyecanını yaşadığımız bu günlerde, ülkemizin ve dünyanın en güzel köşelerini keşfetmek, dinlenmek, eğlenmek, huzur bulmak için tatile #YineGideceğiz.

Çalışanlarımızın, ailelerinin ve siz değerli misafirlerimizin sağlığı için gereken tüm hijyen önlemleri alınmış olarak İstanbul’da Suadiye ve Nişantaşı, Ankara ve İzmir şubelerimizin kapılarını tekrar aralayarak, sizlerden gelen tüm istek ve talepleri karşılamaya devam ediyoruz. Bu süreçte tüm seyahat planlamalarınız için bizlere 0850 840 00 21 numaralı Çağrı Merkezi’mizden ulaşabilirsiniz.

Siz değerli misafirlerimizden sıkça gelen soruları yanıtlamak, gelecek tatilleriniz için yol haritası oluşturmak adına hazırladığımız rehberimize göz atmanızı rica ediyoruz.

Sağlıklı günlerde yeniden görüşmek dileğiyle,

MitraTur Servis Turistik A.Ş.

 

Seyahat Kısıtlamaları ve HES Kodu İle İlgili;


 

 

  • 1 Haziran 2020 itibari ile şehirler arası seyahat yasağı kaldırılmıştır. Uçak, otobüs ve tren gibi toplu taşıma araçları ile iç hat seyahatler için, Sağlık Bakanlığı tarafından yürütülen "Hayat Eve Sığar" projesi kapsamında kişiye özel üretilen "Hayat Eve Sığar (HES)" kodu alınması gerekmektedir. HES kodu, yolcu tarafından HES mobil uygulaması, E-devlet veya SMS yoluyla temin edilebilir. Biletleme işlemi HES kodu ile yapılmaktadır.

  • 0-18 yaş arasındaki yolcular yanlarında velileri ile seyahat edebilmektedir. Bu yolcular için seyahat izni gerekmemekle birlikte 2-18 yaş aralığındaki yolcular için yine HES kodu alınması gerekmektedir.

  • 65 yaş ve üstü yolcular için ise “Seyahat İzin Belgesi” alınması gerekmektedir. Seyahat İzin Belgesi başvuruları e-Devlet, İçişleri Bakanlığı, e-başvuru sistemi ve Alo 199 Vefa Destek Hattı üzerinden yapılabilmektedir.

  • HES kodu süresiz alınabilir ancak süreli alırken seyahat tarihinizin 15 gün sonrasını kapsayacak şekilde bir süre talep ettiğinize emin olun. (Örnek : Satın alacağınız biletin üzerindeki son uçuş tarihiniz 10 Ağustos ise HES kodunuzu 25 Ağustos'u kapsayacak şekilde talep ediniz.).

 

HES Kodu Almak İçin;


 

 

  • Hayat Eve Sığar mobil uygulaması üzerinden “HES Kodu İşlemleri” bölümüne girilir, “HES Kodu Oluştur” butonuna tıklanır. Kod kullanım süresi seçilir ve kod oluşturulur.

  • HES yazıp aralarında boşluk bırakılarak sırasıyla; T.C.Kimlik Numarası, T.C.Kimlik Seri Numarasının Son 4 Hanesi ve Paylaşım Süresi(gün sayısı olarak) yazılır ve 2023’e SMS olarak gönderilir. Türk Vatandaşıysanız T.C. kimlik numarası, Türk vatandaşı değilseniz pasaport numarası bilgilerini doğru girdiğinizden emin olunuz.

  • E-Devlet adresi üzerinden alınabilir.

 

Yeni Koronavirüs (Covid-19) Salgını Hakkında Güncel Bilgilere Ulaşılacak Kaynaklar;


 

 

 

Güncel uygulamalar için aşağıdaki linkleri ziyaret edebilirsiniz:


 

 

 

 

 

Adını Soyadınız
E-Posta
Telefon
Konu
Mesajınız
Güvenlik Kodu
captcha